14. sz. Budai h. (Hüvösvölgy - Bécsi út-18.sz. busz áll.) Egy gyors kis szakasz 2017.07.16:

14,2km 595m

Folytassuk ott ahol abba hagytuk. A Rozália téglagyárnál hagytuk abba a túrát pár héttel ezelőtt, most a budai hegyi szakaszt innen kezdtük meg. Mivel a budai szakaszoktól nem reméltük az igazi kék túra élményt ezért csak egy délelőtti kis túrát szántunk rá, hogy délután már a családi piknikre oda is érjünk.

Úgy látszik a kék túrázni csak esőben lehet, ennek okán amikor kiszálltunk a kocsiból 9 óra magasságában egy kicsit el is kezdett szemerkélni, szerencsére hamar abba hagyta. Hol erősebb hol gyengébb emelkedőkkel tarkítva a Virágos-rétet elhagyva hamar elértünk a Hármashatár-hegyhez. Az átjátszó állomásokról szinte biztos, hogy mindenki felismeri ezt a csúcsot, és sokan hallottak már a Hangárról ahol egész nyáron esküvő esküvőt követ. Picit érdekes, hogy itt fenn két pecsételő pontot is találtunk, ennek ellenére csak egyszer pecsételtünk.

Megindultunk lefelé útba ejtve az Árpád-kilátót, ahol már a kilátó is nagyon szép, nem, hogy a kilátás.

Innen aztán kellemes lefelé menettel elértünk Hűvösvölgyhöz, mindenkinek ajánlom az itteni lángosost egy jó palacsintával. Visszabuszoztunk a téglagyárhoz a kocsihoz és már otthon is voltunk ;)

Rövid kis, 3 órás szakasz volt az agyonra túrázott budai hegyekben, sok emberrel, futóval, biciglizőkkel. De begyűjtöttük a pecséteket!!!